tentaplugg

Tentapluggsveckan har dragit igång. Det märks, hela skolan är fylld till bredden av ingenjörer av alla dess slag. Några av mina högskoleingenjörspolare har haft runt 3-4 omtentor nu och stora delar av klassen har haft omtenta på envarre1:an. På torsdag har vi envarre2:an kl 16-22. Sen har vi långhelg och på måndag drar nya kurser igång, nu ska vi läsa parallella kurser. DOA:n och berättarteknik, så efter all hjärntvättande matte går vi tillbaka till programmering.

Det kanske låter som en hel del, men jag kan inte bry mig mindre! Nu i helgen skickade vi äntligen efter våra overaller, och när de kommer är hela mitt liv inställt på färgning, sponsorpengar och tryck, sen blir jag drottning över symaskinen. Min overall ska bli episk, PUNKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback