dillusions from a sicknessinfested bed

Ligger i min säng och hostar upp mina lungor. Har nyss smaskat i mig lite passionsfrukt som jag köpte BILLIGT nere på Maxi, så gott. Imorgon väntar en NTK-dag med låsbilsrace, gummiankor, GRATIS LUNCH och lite annat smått o gott. Skulle gärna ha dansat några timmar på natten för att (förhoppningsvis) fira vår fantastiska lådbil, men som mina luftvägar behandlar mig just nu känns det som en DUM IDÉ!

Nu ska jag vända mitt intresse mot min nya älskling, vårt mattekompendium. Vårt förhållande har inte börjat på bästa sättet får man väl erkänna, men jag tänker satsa på det! Tillsammans kan vi nog lappa ihop det innan det blir för trasigt! Pusspuss mattekompendium! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback