crazy wet bitch (no, not like that....)

Klockan är 11 och Elin ska säga natti och pömsa lite i sin lilla säng. Det känns i luften att nollningen börjar sakta men säkert ta slut. Dock inte min förbannade förkylning. Jag hjälper ju självklart till på alla sätt och vis, idag testade jag att bada i dammen. Den äckligaste dammen som existerar ungefär, vatten som har stått stilla i 30 år. Brunt, stinkande. Kan inte vara annat än en hälsokur att bada där i mitten av september, eller hur? Men det var det värt: vi vann!

Men nu återstår bara Origo-jobb på fredag och insparkssittningen på lördag ungefär. Sen kan jag faktiskt börja få in lite rutiner om dagarna... Förhoppningsvis också bli sjuk då jag slipper att ständigt blöta ner mig i diverse ohygieniska vattenhål. AAAAAnyway, som sagt, sova! Fast justja, disken..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback