INSPIRATION

Inspiration. Ett ord som representerar så mycket! Jag har inte känt av den på ett bra tag, men som alltid så kommer den tillsammans med gröna löv, solsken och blå himmel. Den kommer fram och lockar fram leenden och min stackars kamera som har samlat damm i flera månader får dela solskenet med mig. Jag trodde den hade försvunnit för evigt, men äntligen är inspirationen tillbaka!
Den har just nu fått mig riktigt peppad inför måndag, då vi har vår efterlängtade PA-mässa. Jag är så nöjd med mitt fina PA, det löste sig så bra där på slutet. Min trailer blev mycket uppskattad i skolan i torsdags, då vi hade miniredovisningar för varandra i klassen. Sedan har jag faktiskt världens snyggaste dvd-omslag, så det kan verkligen inte bli bättre!
Nu ska jag nog plocka med mig D90:n ut på jakt, solskenet börjar bli sådär perfekt rödoranget. Innan jag går vill jag även skänka ett stort TACK till vädergudarna där ute som har återgivit värmen till Bollnäs! SOLASOLASOLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback