Update från årets nolla

Sitter i skolan, på en söndag, helt ensam och försöker få något gjort. Det går inte med ljusets hastighet direkt, men det fungerar. Lite korvstroganoff med couscous håller mig igång. Utanför fönstret går folk med hundar och några flitiga personer tränar brännboll. Umeå är ju världens största brännbollsstad, så man ska väl inte vara förvånad egentligen. Men lite annorlunda är det allt.

Nollningen är över nu i alla fall. Insparkssittningen förra lördagen var grym, jag blev utnämnd till årets nolla (YAY!) och jag hade precis frisknat till från min första feber sen typ... Evigheter. Dammen var ingen hälsokur visade det sig. Vad händer annars? Labbar och designprojekt och matte ungefär. Långa dagar i ID-rummet med matlådor och skratt. Jag ska bara försöka att se till att omfokusera lite på skolan så jag får klart allt någon gång... Jag gillar att vara student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback