Första arbetet DONE!

Igår skickades min första labbrapport in. Det första stora arbetet i skolan. Det kändes AWESOME! I all uppståndelse runt det hamnade jag även i CS-sektionens styrelse som ansvarig för det studiesociala utskottet/CS-sektionens representant i kårens studiesociala enhet/arbetsmiljöansvarig. Quite a mouthful! Jag engagerar mig.

Nu sitter jag hemma i min underbara lilla lägenhet för första gången på länge. Eller nej, egentligen inte, jag är här och sover varje kväll, men ändå. Under rapportskrivningen har vi alla utnyttjat ID-rummet, en datorsal som praktiskt taget bara används av ID. För någon dag sedan var jag i skolan från 8 till 22:30, med en timmes paus för att käka lite mat på EPP. Helt okej!

Nu, efter några timmars slappande, ska jag ta tag i dagens agenda. Städ, disk, lite ommöblering tror jag och lite allmänt småplock. Arbeta lite extra vid datorn också, jag har precis ominstallerat skiten så nu ska det omstruktureras. Lite lunch skulle inte sitta helt fel heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback