Joråsatteh


Balen känns ungefär lika långt bort som Bollnäs och gymnasiet. Alltså på andra sidan jorden ungefäääär.

Sitter bara i min säng lite sådär, klockan två på natten. Hade lite problem med somnandet så jag passade på att städa, laga matlåda och skriva önskelista inför juuuulen! Ska försöka fota alt skanna den så alla får se vad jag vill ha! // materialgurlllzzzz_92

Vad händer i Umeå just nu då? Jo, Calculus suger livet ur varenda civilingenjörsn0lla på hela campus, det är vad som händer. Dagarna handlar om en sak, Envariabelanalys 1. Tenta nästa fredag. Tenta/tIDsepokfest nästa lördag. Ja, på tal om tenta fick vi precis tillbaka våra programmeringstentor, 5:a nr 2 ftw! Känns naiiizzeee.

Den tid jag inte lägger ner på calculus går oftast åt att planera. Jag planerar outfits och utklädnader till roliga fester och sittningar som komma skall, just nu går hjärnan på högvarv för att hitta nåt skoj till 90-talstema och Medeltidsfest. Jag planerar julklappar som ska visa hur mycket jag älskar min familj fast samtidigt kosta tillräckligt lite att jag har råd med mat. Jag planerar, som alltid annars, min overall. Jag har bestämt mig för att köra på röd fluffpäls med självlysande röd outline.

Vad planerar jag mer då tro? Tja... Nu planerar jag att sova, och att faktiskt somna denna gång. Mamma, om du läser, jag gick faktiskt och la mig halv tio och gav upp efter 1 timma, det är helt acceptabelt! Puss!

Kommentarer
Postat av: mamma

=))

2011-12-01 @ 09:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback