wonderful life

Jag har haft ett par härliga veckor med så fina människor, galna händelser och vackra minnen att det knappt finns ord att beskriva det. Klassfest, dubbelutgång vid påsk, sju underbara dagar i världens bästa Umeå med EPP, overallens dag, beachvolleyboll, promenader, bio, bacon, Milko Bärry ♥, Origo, majkase, Crunchy och sittning. Nu har jag haft några dagar till att återhämta mig då lovet blev lite längre än planerat när alla mina lärare är konstant sjuka. Nu ska det fokuseras på de sista skoluppgifterna, sedan följer bara härligheter.

Kommentarer
Postat av: Jonna Erlandsson

Hej!

Jag tänkte tipsa om att jag just nu har jag en fototävling på min blogg där man kan vinna ett fint pris, jag har samarbete med en webbshop. passa på att delta, du har inget att förlora! :)



http://joonnas.beldo.se/entry/15803#

2011-05-07 @ 18:59:07
URL: http://jonnaerlandsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback