Filen kan inte öppnas

Jag tror jag dör. Jag har så lite kvar i skolan att det nästan är löjligt och idag var det tänkt att jag skulle beta av ännu en uppgift som ska in imorgon... En religionsuppsats som är mycket avgörande för mitt betyg. Jag har redan skrivit en spektakulär faktadel som jag är riktigt stolt över: jag skrev ju den i tid för tusan! Nu skulle jag bara sätta mig och färdigställa den och min värld har precis raserat framför mig. Filen kan inte öppnas. Det enda skolarbete som jag har gjort och kan vara riktigt stolt över denna termin och filen kan inte öppnas. Jag ger upp.

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

nice blogg hörru! :)

2011-05-15 @ 11:06:40
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback