Älska mig

Jag ser brevid mig en halvfull resväska med tunna linnen, shorts, solkräm och bikinis. Jag kan inte ens beskriva lyckan som spritter i min mage när jag tänker på att om bara fyra dagar sitter jag på ett flygplan med destination Spanien för en vecka i solen med de finaste tjejerna jag vet. Jag är så megakopiöst lyckligt lottad att ha hamnat i NV08, världens mest fantastiskt underbart fina klass. Efter de rent utsagt vidriga åren på Kilberg och Gärdet har jag äntligen hittat rätt, men snart är det över. Jag kommer sakna allt, men nu är jag stark nog att ta över världen. Tack för det.

Aldrig har jag varit så lycklig förr. Aldrig. De vidriga sneda blickarna, de vidriga skratten, de vidriga kommentarerna, de vidriga människorna finns inte längre, de kommer aldrig styra mig igen. Jag klarade tonåren ändå, snart är jag 19 och inne på det sista av dom.

Snälla, ta er tid och titta. Det är värt det.

















Kommentarer
Postat av: linea

usch! vad hemsk välden kan vara ibland. den där fick mig att gråta väldigt många skvättar tårat

2011-05-23 @ 13:37:13
URL: http://lineas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback