a beach is a beach



Även om inte Skidtjärn är riktigt lika exotisk som stranden i Fuengirola så var vattentemperaturen inte så himla annorlunda. Idag har det varit outhärdligt hett i Hälsingland och därför sökte jag och min bror skydd i Skidtjärns böljande vågor. Jag har passat på att steka mig riktigt ordentligt och börjar återfå nyansen jag lyckades erhålla nere i Spanien för strax över en månad sedan. Det är sjukt hur snabbt tiden flyger när man har roligt.

För roligt, det har jag. Även om man inte får pengar för att löka runt och sola hela dagarna så är det inte helt fy skam. Jag tänker försöka undgå det där med arbete så länge som möjligt och avnjuta riktig ledighet på päronens bekostnad de här sista veckorna som hälsing. Ja, det blir mycket tjat och jag kommer alltid vara hälsing i mitt hjärta, men snart är det Västerbottenbo som gäller.

Men först ska jag hinna med massa annat skoj och börjar med picknick med de söta stalltjejerna och sedan Transformers 3 på bio imorgon. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback