framtid

Så var dagen kommen. Igår släpptes första urvalet inför höstens plugg. Det var så sjukt spännande att klicka sig in på facebook och se vem som kom in var och på vad. Några från NV08 hamnar i Uppsala, en på KTH, vi får en läkare i Linköping (sjukt bra gjort Donya! Grattis!!!) och så hamnar lilla jag i Umeå. I första urvalet nu så fanns det 20 platser på ID, jag har säkrat en av dem. Nu står det tre flyttlådor i mitt rum helt plötsligt, och det är 30 dagar kvar innan jag lämnar Hälsingland för något som kommer att bli så mycket bättre. Mina bokhyllan börjar till och med att tömmas. Jag är liksom klar här känns det som. Men några saker återstår såklart, det första är lite tortyr i skogen, det andra är skumparty på tranan imorgon. I alla fall för denna vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback