csnvakar redan...



Stökelistökstökstök på Elins rum, här var det skitigt som aldrig förr. Jepp, och imorgon drar storstädningen igång. Men jag ska nog plocka lite nu med... För på torsdag, ja, då åker jag iväg till lilla Bollnäs för att fira jul och nyår med min familj! Men först ska duggan i envarre2:an avklaras.... Det skulle verkligen sitta skönt med lite extrapoäng inför nästa tenta, annars vettefan hur det går faktiskt.

Annars lever jag livet som en duktig liten student, lagar mat, äter mat, struntar i att diska efter att jag har lagat mat, sover för lite, festar för mycket och är allmänt pank. Fast nä, det går ihop ändå. Men jag ljuger om jag säger att jag inte ser fram emot lite extra stålar på fredag.

På tal om det så är det ju såklart uppesittarkväll den 23:e december. När jag var liten klädde vi alltid granen då, och satt och halvglodde på bingolotto. Det var enda kvällen på året som vi spelade, de gånger vi gjorde det. I alla fall så blir det ju lite annat i år. Jag tänker sitta framför http://csnvaka.se, en hemsida som tre klasskompisar ständigt arbetar med. Den lanserades fyra dagar innan förra studiebidraget och vid midnatt händer det nåt skoj!

Nu lyckades jag skriva allt det här, sen gå runt och megastäda som tusan, ett sånt där ryck man får ibland ni vet, så klockan blev visst över en timme sent. Som ni ser på bilden började jag skriva strax innan 23:15. Menmen, bättre sent än aldrig! Nu ska jag sussa innan den sista 8:15-föreläsningen för i år! Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback