Time for a change




There's no time like the present, så därför köpte jag en flaska med hårfärg och det ska bli roligt att testa en hårfärg som jag endast har haft (typ) en gång för lääääääänge sedan, första gången jag färgade mörkt faktiskt. Taggar lite smått nu när jag sitter och väntar, ikväll är det nämligen dags för festernas fest, nämligen personalfesten på världens bästa Origo!! Om en och en halv timme drar förfesten igång, och två timmar efter det börjar festligheterna på riktigt. Det kommer bli fedt med fhest!

Annars sitter vi små civilingenjörer och kämpar på med envarretvåan, ännu en mattekurs från HELVETET! Bitchy shit. Om en vecka får jag komma hem också, för första gången på fyra månader! Jag ljuger om jag säger att jag inte längtar. Saknar Bollnäsfolket ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback