three days and two nights left

Jag fick precis en tanke på att ta mig en sista cykeltur runt Bollnäs. Sen kom jag på att min cykel inte längre finns här. Den har flyttat till Umeå tillsammans med allt annat i mitt liv. Det är bara jag som är kvar. Det känns nästan som om jag bara borde dra idag, sätta mig på första bästa Y-buss och åka iväg till mitt nya liv. Men så blir det inte, för det är en lördag kvar innan dess. Den måste tas itu med innan något annat kan ske.
Nu är det fredag och jag ska strax försöka leta fram något klädesplagg som duger. Sedan väntar målning och skrapning av uteplatsen. Kanske ska jag packa ihop det allra sista av mina tillhörigheter också. Det är sånt som märks.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback