Pricken över i:et

INTERNET ÄR HÄÄR! Och likaså är min micro, lånekort, första kursboken, mat för flera veckor och tja, typ allmänt välbefinnande... Min kryddhylla är till och med full, trots att lite muskot lätt skulle få plats.

Till och med maten blir bättre och bättre, jag gillar att laga mat! Just nu vankas klyftpotatis med persillade och lite saftiga kotletter och jag har uppstockat för woknudlar i fleeera omgångar, massvis med pastasås, lax, räkor, kött i mängder och liiite grönsaker på sidan av. Jag gillar att vara hemmafru. Till och med disken känns medgörlig. Vilket är rätt bra, för den finns ständigt där, dag efter dag efter dag...






Nu ska jag börja fräsa på saftisaftkotletterna. Självklart sitter bener kvar, så man kan äta med fingrarna som en barbar... Yumyum! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback