en liten sjuklings bekännelser

Idag har jag legat hemma med en sjuk hals som gör så ont att jag nästan vill spy. Det enda som har varit bra är att jag faktiskt har fått lite gjort, jag är nästan klar med religionens faktadel, jag har skrivit lite på engelskan, städat och lite så. Men justja, så var det biologin tills imorgon. Piss...

Idag var även första gången på praktiskt taget hela vintern som jag har rört min älskade kamera. Inspirationen är inte riktigt där än, men att bara få trycka på den fick mig att le. Jag är sugen på ett riktigt smaskigt photoshoot, och det närmsta kommer att ske på fredag, då det ska fotas till NV. I helgen ska jag åka till mormor också, där blir det alltid underbara bilder, som denna från i midsomras.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Här har och är vi också dåliga. Det är väl far din som smittat, men men.. Välkommen på fredag. Jag håller på med grunderna och tror det blir jättesnyggt.

Frågan är väl om det finns så fina blommor nu att fota men du hittar ju säkert alltid ngt :-) Kram och natti.

2011-04-12 @ 23:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback