spontanity is the true action of joy

Jag mår som allra bäst på ett dansgolv, omgiven av glada och härliga människor och bara skaka bort alla problem och tankar.

Jag mår som allra bäst på en kvav sommarkväll med åskmuller som rullar över horisonten, med en kopp varm choklad i handen och en stor mysig tröja.

Jag mår som allra bäst sittandes med en fin vän och pratandes om vadsomhelst och allt mellan himmel och jord.

Jag mår som allra bäst en solig dag med korta shorts, ett slappt linne, håret i en slarvig knut, solglasögon på näsan och inga bekymmer i hela världen.

Jag mår som allra bäst med min vackra, underbara familj på midsommarafton i Forsa, med kameror och småttingar och hundar och katter och sol och mygg och allt som hör sommaren till.

Jag mår som allra bäst på de där sega håltimmarna i skolan, när världens bästa NV08 bara hänger runt och unisont klagar på allt negativt på Torsbergsgymnasiet, drömmer om sommaren och allt roligt som då händer, skrattar och har det allmänt mysigt.

Jag mår som allra bäst i stallet, med alla dofter, ljud och skratt som finns där, all päls, alla söta små pållar, alla minnen, allt kämpande, svetten och tårarna när det inte går och de underbara leendena när det gör det.

Jag mår som allra bäst just nu, livet är perfekt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback