nystart

Jag tänker inte ljuga och säga att det är något slags tomrum i mitt liv sedan jag slutade blogga, tvärtom är det sjukt skönt, men jag vill ändå börja igen. Därför bytte jag sida. Den rosasvarta sidan av mig som en gång bloggade finns inte längre. Jag är inte längre den kaxiga, skrikiga, trotsiga bitch-tonåringen jag en gång var. Det gör ingenting däremot, jag är lyckligare nu.

Så, med ny blogg kommer en ny presentation. Mitt namn är Elin, jag är född och uppväxt i Bollnäs i södra Norrland, jag är 18 år gammal och går sista terminen på NV på Torsbergsgymnasiet. Jag tycker om att rida, något jag gör två gånger i veckan, att fota, att lära mig nya saker, att dansa som en galning, att sjunga högt och falskt, att shoppa, att resa och att träffa nya människor.

Det får räcka som första inlägg, men eftersom jag sitter på ett tåg just nu som har en ankomsttid om två timmar kanske det kommer upp något mer såsmåningom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback